کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تغییرات بزرگ در Microsoft Teams از مِش تا کپایلوت

چند هفته پیش، تام وارن از وبسایت Verge خبر داد که مایکروس روی تغییر رابط کاربری تیمز کار می‌کند که چت متنی و کانال‌ ها را با یک طراحی جدید ترکیب خواهد کرد. این هفته، وب سایت نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵ مطلب جدیدی اضافه کرده که به نظر می‌رسد چیزی شبیه به آنچه وارن گزارش کرده بود را تایید می‌کند. این ویژگی در نسخه دسکتاپ در ماه اکتبر اضافه خواهد شد.

 

تغییرات بزرگ در Microsoft Teams از مِش تا کپایلوت

 

دید جدیدی به نام "تیم‌ ها و کانال‌ های شما" به شما یک مرکز اصلی می‌دهد که در آن می‌توانید همه تیم‌ های خود را ببینید و به کانال‌ های آن‌ها از یک صفحه دسترسی پیدا کنید. این رابط کاربری کارهای شما را ساده‌ تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد به سرعت به تیم‌ ها و کانال‌ های خود دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را مدیریت کنید.

همچنین در ماه اکتبر، ویژگی‌ های جدیدی به قابلیت مِش (Mesh) در تیمز اضافه خواهد شد. یکی از این ویژگی‌ ها چت تیمز در رویداد های مِش برای نسخه‌ های دسکتاپ و مک است. شرکت‌ کنندگان در رویداد های مِش روی کامپیوترهای شخصی و مک می‌توانند از چت تیمز برای ارتباط با همه شرکت‌ کنندگان در همه اتاق‌ ها در یک رویداد مِش استفاده کنند. کاربران می‌توانند این کار را در برنامه مایکروسافت مِش برای کامپیوتر، برنامه مِش در تیمز و همچنین در لیست پیام‌ های چت برنامه تیمز انجام دهند.

ویژگی دیگر مِش که در ماه اکتبر به نسخه‌ های دسکتاپ و مک تیمز اضافه خواهد شد، بهبود تعاملات در جلسات چند اتاقه مِش است. شرکت‌ کنندگان در رویداد های مِش اکنون می‌توانند دست‌ های بالا و واکنش‌ های شرکت‌ کنندگان در اتاق‌ های دیگر را در رویداد های بزرگ چند اتاقه مِش ببینند. این کار باعث می‌شود که بازخورد کلی مخاطب در همه اتاق‌ های یک رویداد مِش بیشتر دیده شود و تعامل کلی مخاطب افزایش یابد.

همچنین برخی ویژگی‌های صوتی جدید برای مِش در تیمز در ماه اکتبر در دسترس خواهد بود.

صوت فضایی در مِش بازسازی واقعی از نحوه حرکت صدا در دنیای واقعی را ارائه می‌دهد، به طوری که صدای افرادی که صحبت می‌کنند یا رسانه‌ای که پخش می‌شود با دور شدن از منبع صدا کاهش می‌یابد. معرفی مناطق صوتی به سازندگان امکان می‌دهد تا تجربه‌ های صوتی سفارشی برای استفاده مورد نظر از یک فضا با ویژگی‌ هایی مانند فاصله‌ های افت صدا گسترده برای مکالماتی که در یک منطقه بزرگ اتفاق می‌افتد، یا محدود کردن صدای ورودی به یک منطقه خاص، برای ایجاد امکان مکالمات پر جنب و جوش برای گروه‌ های کوچک بدون مزاحمت برای همسایگان خود ایجاد کنند.

در ماه نوامبر، کاربران مِش در تیمز برای پلتفرم‌ های دسکتاپ، مک و اندروید می‌توانند از وایت‌ بورد مایکروسافت استفاده کنند. شرکت‌ کنندگان در رویداد های مِش اکنون می‌توانند از وایت‌ بورد مایکروسافت در محیط‌ های سه‌ بعدی مِش استفاده کنند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد به صورت فضایی به عنوان آواتار روی یک وایت‌ بورد دوبعدی موجود در فضای مجازی همکاری کنند که در دستگاه‌ های PC و Meta Quest در دسترس است. شرکت‌ کنندگان در رویداد های مِش می‌توانند از ابزارهای داخلی مانند جوهرنویسی، حاشیه‌ نویسی و سایر ابزارها برای طوفان فکری، برنامه‌ ریزی و اشتراک‌ گذاری با دیگران روی یک بوم دیجیتال در زمان واقعی استفاده کنند. ادغام Copilot با وایت‌ بورد به پیشنهاد و سازماندهی ایده‌ ها مستقیماً روی بوم شما در هنگام حضور در مِش کمک می‌کند.

به‌ دور از تیمز و مِش، وب سایت نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵ همچنین نشان داد که Copilot در مایکروسافت ۳۶۵ در ماه سپتامبر پیشنهاد های پیام در چت Copilot و همچنین تولید تصویر را اضافه خواهد کرد.

در نهایت، نسخه جدید Outlook برای ویندوز و وب در ماه اکتبر ویژگی "همیشه روشن" را اضافه خواهد کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بر اساس ساعات کاری و مکان خود ببینند که چه کسی در دفتر است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50794 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/30 تعداد مشاهده: 705
سافت گذر